Unlock iPhone 3Gs 3.1 (Ultrasn0w)


Hi guys, jeg i dag har tænkt mig at vise dig, hvordan du låser iPhone 3Gs kører OS 3,1. Du kan låse iPhone 3Gs med OS 3,1 skal du først hente PwnageTool-3.1.3.

Det er vigtigt at vide, at dette værktøj vil arbejde på Mac OS X til at låse iPhone, vil det ikke virke på Windows. Hvis du ønsker at låse din iPhone ved hjælp af Windows envirnoment så er du nødt til at finde "iPhone 3G ipsw" til at låse og låse din iPhone.

Denne tutorial handler om hvordan man kan låse iPhone bruger Ultrasnow. Og det er også meget vigtigt at huske på, at du skal jailbreak din iPhone, før du går til låse den op med Ultrasnow.
  • Launch Cydia/icy (You must have installed Cydia when you jailbreak your iPhone).
  • At the bottom click on “Manage” tab and choose “Sources”.
  • Click on “Edit” button and add following url: http://repo666.ultrasn0w.com. Once added press the Return.
  • Visit the http://repo666.ultrasn0w.com, and remember in ultrasn0w.com it’s zero in word sn0w, it’s not o infact it’s zero. Ok visit the url and from the list shown there choose Ultrasn0w.
  • Press “Install” button, it’ll ask you for confirmation, confirm it and wait till it’s get completed.
  • Now Press the “Home” button, then power off the iPhone and Power it on back again.
Hey, er du færdig. du har låst op din iPhone. Indsæt et SIM-kort og nyd denne store enhed. Jeg vil være tilbage igen snart jeg har tænkt mig at skrive en anden om Jailbreak iPhone 3Gs med 3,1 OS.

0 comments:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Lady Gaga, Salman Khan